някой правил ли е тази манипулация на 1,7 8 клапана и какви са предимствата.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Jetronic замяна с Motronic MP3.1
Collapse
X
-
Motronic MP3.1 е без дебитомер, което е подобре когато си с газова уредба. Първо трябва да си намериш маховик сас зъби за датчика на коляновия вал.
В момента и аз мисля да правя тази манипулация. Имам Motronic MP3.1 комплект и карб. Делорто също комплект и чудя кое да сложа.ALFA ROMEO 33 1.7 IE с климатикsigpic
-
Зависи какво искаш!
С инжекциона е по-икономична, но с карбураторите върви като луда!
Каквото и да сложиш, имаш ли газова, не очаквай добра работа на бензин!На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
Колега аз се занимавам сега точно с инсталации не точно с вьпросните от теб но следващите 3 дена сьм свободен даи да се видим може да сьм ти полезен или звьнкаи 0899470227155 2.0 16v 150hp SuperАлфа Ромео 33 със сърце от 145-1.7 16v ,33-1.7 16v Imola, 33-1.7 8v, ex33-1.8тд
146 1.9 jtd fl
Comment
-
Първоначално публикувано от becksalfa Покажи съобщениекакви са предимствата на motronika
Пак ще го кажа. Мотроник МР3.1 е много по-ново поколение инжекцион от Джетроник, подлежи си на диагностика, няма делко (в пъти по добро запалване) и няма дебитомер (при каране на газ създава по-малко проблеми).Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд
Comment
-
Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщениеЗависи какво искаш!
С инжекциона е по-икономична, но с карбураторите върви като луда!
Каквото и да сложиш, имаш ли газова, не очаквай добра работа на бензин!Кола с 4 дросела няма как с карбове да е по добре отколкото с инжекцион - доказано многократно
За справка и Боби 33 може да ти потвърди
0888 232 484 - Бобо Extreme Service
sigpic
Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super
Comment
-
Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщениеНали ти писах, или меи нямаш доверие?
Пак ще го кажа. Мотроник МР3.1 е много по-ново поколение инжекцион от Джетроник, подлежи си на диагностика, няма делко (в пъти по добро запалване) и няма дебитомер (при каране на газ създава по-малко проблеми).alfa 33 1,7 IE 89гд.[SIGPIC]
alfa 33 1.7 IE 92гд.
alfa 166 2.4jtd 02гд. 150к.с.
lancia delta 1.9td 99гд.
Comment
-
Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщениеТука си силно в грешкаКола с 4 дросела няма как с карбове да е по добре отколкото с инжекцион - доказано многократно
За справка и Боби 33 може да ти потвърди
Не мога да споря, защото не съм имал с карбове, но съм карал и вървежа е осезателно по-добър.
Все пак, ако карбовете бяха по-добрия вариянт, нямаше да слагат инжекциона!На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщениеМоже!
Не мога да споря, защото не съм имал с карбове, но съм карал и вървежа е осезателно по-добър.
Все пак, ако карбовете бяха по-добрия вариянт, нямаше да слагат инжекциона!0888 232 484 - Бобо Extreme Service
sigpic
Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super
Comment
-
Моя е насран и осран и съм пристрастен!
Вече искам карбуратор като на 1.2, а останалото ще го направя.
Ебаси Боша!
Със стария никога не съм имал такива проблеми!
Не съвсем!
Катъра не е гръмнал до сега, а Алфи, ако не гръмнеше поне след 10-12 мионути, зьначи не е тойНа където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
джетроника е по-скоро като електронен карбуратор. имаш механичен дебитомер имаш и дистрибуторна капачка и клапан за студен старт.
при мотроника имаш бездистрибуторно запалване което се контролира директно от компютъра, имаш и машинка за регулиране на празния ход. тук обаче по никакъв начин не се мери количеството влизащ въздух. разчита се единствено на горивните карти и се прави корекция по температурните сензори и ламбда сондата.
ако питаш мен, и двата са гадни и отдавна им е минало времето. инжекторите и в двата случая са вързани на фул груп, икономията на гориво е относителна и вредните емисии са... някъде тамточка
Comment
-
Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщениеджетроника е по-скоро като електронен карбуратор. имаш механичен дебитомер имаш и дистрибуторна капачка и клапан за студен старт.
при мотроника имаш бездистрибуторно запалване което се контролира директно от компютъра, имаш и машинка за регулиране на празния ход. тук обаче по никакъв начин не се мери количеството влизащ въздух. разчита се единствено на горивните карти и се прави корекция по температурните сензори и ламбда сондата.
ако питаш мен, и двата са гадни и отдавна им е минало времето. инжекторите и в двата случая са вързани на фул груп, икономията на гориво е относителна и вредните емисии са... някъде там
Сега като се зачетох видях,че става въпрос за Motronic от 1.5 ,който наистина е бездистрибуторен.Alfa Romeo 33 SW 1.7 16v - Няма я вече.
Alfa Romeo 155 1.8 8v TS - и нея
Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v '02
Comment
Comment